wordless wednesday

video

11 comments:

Citarasa Rinduan said...

banyak2 kereta!!
hahahhahahahhaha

mmg terbaik

~jeet~ said...

;) boleh lagi buat lawak bengong dlm kereta jenazah....hehehehe...

Lelord said...

hmmmmm apa nak dikata

dieya said...

k ayu,
sapa suruh makan time puasa.. kan dah kena naik kereta spesel :-D

jeet,
my assumption is budak2 tu mati tercekik tulang ikan, logik tak?

k lelord,
senyum, tak perlu kata apa2 ;-)

Mamamya said...

huhuhuuuu...tu lah pose yang yok lagik kan dah kene naik van jenazah....

ahkakbatik said...

haha.. lawak... lama tak dengar cerita org curi2 mkan bulan poser... sini makan depan2...

psst... kaktek dah siap pakai baju nyanyi nasyid ni... nak dengar?.. nak dengar?....

Bigdaddyz said...

haha...mmg nasib tak baik ...

dieya said...

k lieya,
tuh laa pasal.. makan tak pandang kiri kanan.. kan dah kena ;-)

kaktek,
sape kah yg makan depan2 tu? ade kah orgnya berbaju kurung oren? ade kah? ade kah?
jap2 jgn nyanyi dulu.. nak carik ear plug sat..

bigdaddyz,
apo nak dikato.. hahaha

PatinPasta said...

Haha! Bagus punya! Tabek kat budak berdua tu.. memang sempoi!

Erin said...

Achooom! Bersin pulak, berabuk sgt blog nie :P

dieya said...

aida,
sempoi banget! lawak tersirat gitu ;-)

erin,
ish2.. nah tisu :-p
sowie laa mate, conveniently forgot to update. baik punya alasan.. lalala..