wordless wednesday

9 comments:

Lelord said...

kahkakahkah terhibur jap

Mamamya said...

kat man ala jumoa gmbr ni dieya...adoiiiii...nasib baik ketawa x membatalkan pose tau!!!! klu x dah batal dah pose akak arini...


huhuhuuuuuuuuuuu..sambung gelak2 lagi...hihihiiiiiiii....

PatinPasta said...

Hahaha!
Cantik la bikini. Beli kat mana ek?

Maya Marisa said...

omg! mana u angkut gambar nie??
rotfl!

JaJa'Z said...

akak tau gambo ni..member akak taq kat akak..pecah perut kejap..terus akak cakap kat memebr akak tu.." aku ingatkan ada gambo laki ko kat dlm tu"..hehhehe bengang dia...

ahkakbatik said...

sib baik takde bikini polka dot pink..kalo tak, seragam ngan kaktek...

dieya said...

k lelord,
hehehe kelakar kan!

k lieya,
my fren fwded to me. dieya tgk pun gelak terbahak2. hahaha betul laa, nasib baik gelak tak batal puasa!

aida,
beli kat belakang pasar sayur kat dhaka :-D

maya,
got it from my fren. super funny kan!


k jaja,
wakakaka.. teruk laa k jaja ni :-p

kaktek,
owh kena bagitau diorang ni suh beli bikini cap pisang cam kaktek. bior sedondon.

ZuNas77 said...

hahaha...gila lah gelak sakit perut baca entry nih tau...lawak gila bikini bunga2 lagik.

dieya said...

bikini bunga2 tu yg mahal babe.. dhaka mari :-D
u ada??? hahaha!